09 dicembre 2019

Aree Tematiche

CHIUDI
CHIUDI

Chiudi

La Posta

03.12.2019

Perché Charlie Gramégna
fa saltare i bancomat

La Posta della Olga
La Posta della Olga

L'emittente Good Morning San Zen - scrive la Olga - ha intervistato il ladro di quartiere Charlie Gramégna a proposito dei sempre più frequenti assalti con l'esplosivo agli sportelli dei bancomat. El Charlie, dopo aver pregato l'intervistatore di fare in prèssia perché, come ha spiegato, in questo periodo prenatalizio ha molto da fare, ha detto che far saltare un bancomat è più facile che spuàr par tèra. Ha quindi tirato fuori dalla scarsèla un ordigno esplosivo chiamato marmotta. «Vèdelo - ha detto - se infila la marmotta nel buso o, méio, ne la tana che con certi atréssi scavémo nel bancomat, e pó fémo el bòto. Ne despiàse par la gente che de note la dorme, ma sensa el bòto no se combina n'ostia. Bisogna capìr anca le nostre esigènse». L'intervistatore gli ha chiesto perché i bancomat saltino soprattutto in questo periodo. «L'è la nostra tredicesima - ha risposto el Charlie -. L'è 'na questión de giustìssia sociale. Ne 'sti giorni ghe vol i schei par far i regài natalìssi. I me fiói no iè de manco dei fiói dei altri. I vol Santa Lùssia e pó i vol anca Nadàl e Befana. E a me moièr che la me aiuta a confessionàr le marmòte dovarò pur farghe calcòssa, magari un par de oréti. Insoma, anca noàltri ghémo i nostri diriti». L'intervistatore gli ha ricordato che far saltare i bancomat è reato. «Son el primo a dir che l'è un prelievo ilegale - ha risposto el Charlie - ma el me diga lu cossa gh'è de legale ancó. Però noaltri andémo a tór i schèi dove i gh'è, no dove no i gh'è. No andémo mia a ciavàrghe la pensión a le vecéte come i fa certi ladri strassi. L'è 'na questión de moralità e de creànsa». Alla domanda: «Ma lei ha mai rapinato una banca, intendo dire da dentro non da fuori?» el Charlie ha risposto che lo faceva el so pòro pare ma che adesso la pratica è in disuso perché troppo rischiosa. «Me pare - ha raccontato - prima de tiràr le gambe el m'à dito: "Charlie, ai me tempi no gh'era i bancomat. Bisognava andàr rénto a le banche co' le pistole o, come fazéa mi, col s-ciòpo da léori, ma adesso che i gh'è, specialìzete ne 'sta nova materia ché la te darà de le sodisfassión". E mi me son specializà. Ci èlo quel desgrassià che no scólta so pare?» ha concluso el Charlie augurando buone Feste.

Silvino Gonzato
Commenta

Partecipa. Inviaci i tuoi commenti

Attenzione: L'intervento non verrà pubblicato fino a quando il moderatore non lo avrà letto ed approvato. I commenti ritenuti inadatti o offensivi non saranno pubblicati.

Informativa privacy: L’invio di un commento può comportare il trattamento di dati personali: per maggiori informazioni sulle modalità di trattamento e l’esercizio dei diritti consultare le nostre Informazioni sulla Privacy e l’informativa estesa sui cookie presenti in calce al sito web.

pagine 1 di 1